20.12.2012 на базі РМЦ проведено засідання творчої групи
вчителів початкових класів з проблеми «Методологічні основи застосування
комп’ютера у початковій школі»
З питанням «Особливості
впровадження ІКТ в роботу початкової школи» виступила Лопатюк Валентина
Григорівна, методист районного методичного центру. Розкриваючи це питання, вона
зазначила, що сьогодні інформаційно-комунікаційні технології
розглядаються як важливіший компонент загальної освіти, який відіграє велику роль у розв’язанні пріоритетних
завдань навчання та виховання, у
формуванні цілісного світогляду, навчальних, комунікативних та комунікаційних
навичок, основних психічних якостей учнів. Сьогодні перед
педагогами стоїть важливе
завдання - виховати та
підготувати молодь, здатну активно
включатися в якісно
новий етап розвитку сучасного
суспільства, пов’язаний з інформацією. Нині дитина
опановує комп’ютер раніше,
ніж навчається грамотно
писати чи критично читати.
Також у виступі було зазначено,
що формування ІКТ-компетентності учнів є одним з пріоритетних завдань
Державного стандарту початкової освіти.
Перед членами творчої групи
виступила керівник творчої групи, вчитель початкових класів Суслівської ЗОШ
Лібега Світлана Миколаївна. У доповіді вона зазначила, що новим у Державному
стандарті початкової загальної освіти є виокремлення в освітній галузі
«Технологія» змістової лінії
«Ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями».
З 1 вересня 2013 року в 2 класі
до інваріантної складової Базового навчального плану включено предмет «Сходинки
до інформатики», що буде викладатися у 2-4 класах початкової школи.
Учасниками творчої групи було
детально розглянуто структуру навчальної програми «Сходинки до інформатики», та
структуру уроку.
Визначено три частини такого
уроку та зазначені елементи на які слід звертати увагу при плануванні уроку.
Підводячи підсумки засідання, було відмічено, що сьогодні відбувається зміна ролі учасників освітнього
процесу, з урахуванням інформатизації освіти і суспільства в цілому. Сучасний учитель
не є транслятором інформації, а виступає організатором діяльності учня в
інноваційному освітньому процесі.
|