Креативність особистості прогресує за
індивідуальних відмінностей, що передбачає
її існування в сприятливому середовищі.
6 грудня на базі Колодянської ЗОШ І-ІІІ ступенів пройшло
чергове засідання творчої групи
заступників директорів шкіл району з виховної роботи за темою «Формування
креативної компетентності педагога», в якому взяли участь педагоги з
Новороманівської, Пилиповицької, Піщівської, Великомолодьківської ЗОШ І-ІІІ
ступенів, Слободороманівської гімназії.
Гарним сніговим, зачарованим красою зими, днем зустрічали
гостей директор школи Боровець Валентина
Данилівна, заступник з виховної роботи Недзельська
Марія Марківна, педагогічний та учнівський колективи.
Робота розпочалася представленням діяльності
загальноосвітнього навчального закладу в електронній презентації.
Ключовим для дослідження, обговорення та аналізу стало питання
психолого-педагогічної готовності педагога до інноваційної діяльності. Джерела
готовності до інноваційної діяльності осягають проблематику особистісного
розвитку, професійної спрямованості, професійної освіти, виховання і
самовиховання, професійного самовизначення педагога. Ця готовність формується
під час педагогічної практики, акумулюючи все накопичене. Членами групи
визначалась методологія формування креативної компетентності педагога, критерії
професіоналізму класного керівника (виступ заступника з виховної роботи Слободороманівської
гімназії Дейнеко Н.В.),
обговорювалося створення портфоліо педагога, як форми творчого звіту.
Для виявлення власної креативності учасники засідання,
учні та вчителі школи взяли участь у ряді тренінгів та вправ («Застосування
предметів», «Острівці», «Бачення креативності», «Хто швидше», «Мої враження»),
які вміло провела психолог школи Каленюк
Світлана Борисівна.
До уваги присутніх заступників з виховної роботи учень 10
класу Тимощук Андрій представив власну
презентацію «Класний керівник очима вихованців», в якій подані результати
анкетувань та досліджень з учнями 10 класу в діаграмах, узагальнені поради класному виховнику від
вихованців.
|