Одним із провідних завдань методичної діяльності стає забезпечення
необхідних умов для творчого розвитку молодих педагогів, надання їм допомоги в
проходженні ступенів становлення й розвитку системи роботи. Молодий педагог не
завжди готовий прийняти і практично реалізувати всі нововведення в школі без
сторонньої професійної допомоги.
У творчій атмосфері спілкування відбулася зустріч з молодими вчителями 1
листопада на базі районного методичного центру.
Участь у зустрічі взяли 20 молодих вчителів загальноосвітніх закладів
району, досвідчені педагоги, методисти.
З вітальним словом до молодих вчителів звернулася заступник начальника
відділу освіти Валентина Петрівна Андрощук.
Досвідом роботи щодо власного педагогічного стилю поділилась з присутніми
Зоя Володимирівна Анхім, вчитель
Пищівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,
переможець районного, обласного та дипломант Всеукраїнського конкурсу
«Вчитель року 2012» у номінації «Етика»
Вчитель у школі займається не тільки навчанням учнів, а і
їх вихованням – це дві складові освітнього процесу, які не можна відокремити
одну від одної. Про «секрети» організації виховної роботи в школі розповіла
заступник директора Городницької школи, Тереза Валеріївна Титарева.
Гарний вчитель – це творча особистість, у кожного вчителя є улюблена справа,
яка захоплює, якій він присвячує значну частину вільного часу, про яку може
говорити дуже багато. Майстер – клас з
модульного оригамі для присутніх провела Катерина Петрівна Бобровська, вчитель
початкових класів Малоцвілянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Тереза Валеріївна та Ольга Василівна провели для присутніх психологічні вправи з елементами тренінгу
"Практичні поради психолога", під час якого у формі гри вчителі
намагалися розв'язати життєві ситуації.
Підводячи підсумки Ольга Павлівна
Сікора, завідуюча РМЦ зазначила, що високоякісна освіта – це
запорука високорозвиненої країни, а гарантом якості освіти є
учитель-професіонал. Недарма існує вислів: «Є хороший учитель – є майбутнє у
держави». Тому
завдання вчителя – навчати дітей думати, розуміти суть речей, сформувати
компетенції, яких потребує сучасне життя, сприяти саморозвитку та самоосвіті,
раціональній, продуктивній, творчій
діяльності.
|