ГРАФІК
методичних об'єднань керівників шкіл
та вчителів на базі РМЦ
Виступи на методичні об’єднання:
Директорів шкіл:
- Особливості формування інноваційної культури школи. Лагодинський В.Б. – Чижівська ЗОШ;
- Інноваційне управління загальноосвітнім навчальним закладом. Левченко А.К. – Федорівська ЗОШ;
- Системний підхід до управління навчальним закладом. Семенюк І.Б. – В.Горбашівська ЗОШ;
- Формування інноваційного простору навчального закладу як умова розвитку професійної компетентності педагогів. Бармак О.В. – В.Молодьківська ЗОШ.
Заступників директорів з навчально-виховної роботи:
- Особливості формування інноваційної культури школи. Семенишина Т.В. – Наталівська ЗОШ;
- Інноваційні форми організації методичної роботи. Степанюк Т.В. – Жолобненська ЗОШ;
- Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності. Железняк Л.І. – Киківська ЗОШ;
- Інноваційні форми навчання педагогічних кадрів. Бучинська С.М. – Суслівська ЗОШ.
Заступників директорів з виховної роботи:
1. Аналіз проведеної роботи за 2015-2016 н.р. та визначення пріоритетних виховних завдань на новий 2016-2017 н.р. (Дзюба Е.В. Пилиповицька ЗОШ І-ІІІ ст.)
2. Роль інформаційних умов для розвитку у дітей та учнівської молоді почуття патріотизму. (Деркач І.В. Киківська ЗОШ І-ІІІ ст.)
3. Можливі та ефективні моделі управління процесами розвитку соціально зорієнтованих навичок в учнів. (Черниш О.С. Новороманівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
4. Використання сучасних форм і методів у профорієнтаційній виховній роботі навчального закладу. (Поліщук Н.О. Гульська ЗОШ І-ІІІ ст)
5. Основні чинники виховання готовності старшокласників до військової служби. (Колесник Т.М. Слободороманівська гімназія)
Педагогів-організаторів:
1. Аналіз проведеної роботи за 2015-2016 н.р. та визначення пріоритетних виховних завдань на новий 2016-2017 н.р. (Кондратюк І.І. Жолобненська ЗОШ І-ІІІ ст.)
2. Роль співпраці та активної участі старшокласників у діяльності дитячих та молодіжних громадських організаціях для формування активної громадянської позиції. (Сафронова Г.М. Орепівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
3. Пошук можливих мотиваційних аспектів старшокласників до участі в діяльності учнівського самоврядування.(Кришталь М.В. Ярунська ЗОШ І-ІІІ ст.)
4. Шляхи посилення ролі сім’ї в національно-патріотичному вихованні дітей. (Денисюк Н.А. Чижівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
Вчителів математики:
- Технологія розвитку креативності в процесі навчання. Бондарчук О.П. – Дідовицька ЗОШ;
- Проектування уроку математики в умовах компететнісно орієнтованого навчання. Герус Л.В. – Суховільська ЗОШ;
- Геометрична компететність як складова математичної компететності учнів. Процюк Р.С. – Киківська ЗОШ;
- Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Гаврилюк Н.К. – Гульська ЗОШ;
- Звіт про проходження курсів підвищення кваліфікації. Рябушко І.І. – Ярунська ЗОШ, Статкевич Н.Н. – Бр.Гутянська ЗОШ.
Вчителів інформатики:
- Зміни у навчальних програмах з інформатики у 9-11 класах. Методичне забезпечення викладання інформатики у 5, 8 класах. Майстренко Г.В. – Городницька ЗОШ;
- Наступність вивчення курсу інформатики в початковій та середній ланці в умовах впровадження нових державних стандартів. Романюк А.М. – Чижівська ЗОШ;
- Форми контролю знань, умінь та навичок на уроках інформатики. Особливості тестової форми перевірки знань. Онопрійчук М.А. – Токарівська ЗОШ;
- Вивчення теми «Інтернет» в курсі інформатики. Поліщук Н.О. – Гульська ЗОШ.
Вчителів фізкультури:
- Формування здорового способу життя школярів засобами фізичної культури. Лук’янчук В.О. – Колодянська ЗОШ, Петрук М.М. – Варварівська ЗОШ;
- Олімпійський урок у школі. Чижевський С.Ю. – Токарівська ЗОШ, Гичко Д.В. – Новороманівська ЗОШ;
- Олімпійські ігри на карті світу. Шевчук О.А. – Чижівська ЗОШ.
Вчителів образотворчого мистецтва:
- З досвіду викладання образотворчого мистецтва у 7 класі (аналіз програми та підручника). Олійник О.Я. – Піщівська ЗОШ;
- З досвіду здійснення естетичного, морального і трудового виховання учнів на уроках образотворчого мистецтва. Плисак Л.А. – Токарівська ЗОШ;
- З досвіду використання ІКТ на уроках образотворчого мистецтва. Буняк І.О. – Ярунська ЗОШ;
- З досвіду проведення в школі Тижня образотворчого мистецтва. Валінкевич Т.С. – Несолонська ЗОШ;
- Звіт про курсову перепідготовку. Роюк Л.О. – Гірківська ЗОШ.
Шкільних бібліотекарів:
- З досвіду проведення в школі Міжнародного місячника шкільних бібліотек. Козерацька Н.Д. – В.Молодьківська ЗОШ;
- З досвіду реорганізації бібліотеки відповідно до викликів часу й потреб сучасного користувача. Алєксєєва Ю.Л. – Ярунська ЗОШ;
- Новітні технології та методи обслуговування читачів у шкільній бібліотеці. Кізяк Т.М. – Піщівська ЗОШ;
- Вплив бібліотеки на формування читацької компетентності школярів. Шевелюк К.І. – Красилівська ЗОШ;
- З досвіду роботи шкільного бібліотекаря по організації обліку, збереження підручникового фонду. Бойко Т.П. – Токарівська ЗОШ;
- Звіт про курсову перепідготовку та участь в обласному семінарі. Цимбалюк Г.Р. – Гульська ЗОШ.
Вчителів фізики:
- Компетентнісний підхід у формуванні пізнавальної самостійності старшокласників з фізики (Корчемлюк С.І. – Гульська ЗОШ, Присяжнюк С.В. – Красилівська ЗОШ);
- Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики. (Борбенчук Л.О. – Городницька ЗОШ, Процюк М.Д. – Киківська ЗОШ);
- Звіт про курсову перепідготовку. (Павлюк О.М. – Середньодеражнянська ЗОШ, Вовк В.П. – Жолобненська ЗОШ, Грибан Н.А. – Городницька ЗОШ, Шакура Ю.Л. – Чижівська ЗОШ, Дмитренко В.С. – Барвинівська ЗОШ).
Вчителів трудового навчання:
- Застосування методів проектів під час вивчення варіативних модулів (Тімборовський С.З. – Несолонська ЗОШ, Грибан Н.А. – Слободороманівська гімназія);
- Підготовка учнів до участі в І, ІІ ІІІ етапах олімпіад з трудового навчання (Бондарчук М.Б. – Косенівська ЗОШ, Шакура Ю.Л. – Чижівська ЗОШ, Дмитренко В.С. – Барвинівська ЗОШ);
- Підготовка дітей до турніру винахідників та раціоналізаторів (Шпунтов В.О. – Пилиповицька ЗОШ);
- Звіт про курсову перепідготовку: (Онопрійчук А.Л. – Токарівська ЗОШ, Ковальчук Л.Р. – Таращанська ЗОШ, Гаврилюк В.І. – Гульська ЗОШ, Туровець А.А. – Барвинівська ЗОШ).
Вчителів географії:
- Іноваційні педагогічні прийоми на уроках географії (Черемха М.Р. – Великомолодьківська ЗОШ, Щирський О.П. – Суслівська ЗОШ);
- Здоров’язберігаючі технології на уроках (Корнута Л.О. – Киянська ЗОШ, Ратохіна А.О. – Пилиповицька ЗОШ);
- Підготовка дітей до турніру юних географів (Янченко Л.В. – Ярунська ЗОШ, Нагірняк І.В. – Городницька ЗОШ);
- Звіт про курсову перепідготовку (Черемха М.Р. – Великомолодьківська ЗОШ, Железняк Л.І.– Киківська ЗОШ, Шевчук О.О. – Наталівська ЗОШ).
Вчителів української мови та літератури:
- Програмове та навчально-методичне забезпечення викладання української мови та літератури у 2016/2017 навчальному році. (Мулярець М.М.- голова МО, Несолонська ЗОШ І-ІІІ ст.);
- Актуальні проблеми підготовки учнів до ДПА та ЗНО з української мови та літератури. (Ясіневич Г.Й., Суслівська ЗОШ І-ІІІ ст.);
- Аналіз участі учнів у Всеукраїнській українознавчій грі “Соняшник”. (Петровська А.С.- Наталівська ЗОШ І-ІІ ст.);
- Учитель для учня «смартфонного» покоління: реалії і перспективи. (Олійник О.Я., Піщівська ЗОШ І-ІІІ ступенів);
- Арт-педагогіка як особливий напрям сучасної педагогічної науки. (Ігнатюк К.В., Киянська ЗОШ І-ІІІ ст.);
- Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках української мови та літератури. (Підкаура В.Г., Варварівська ЗОШ І-ІІ ст.);
- Навчання учнів основної школи діалогічного мовлення: мотиваційний, змістовий і методичний аспекти. (Ливицька Т.С., Гульська ЗОШ І-ІІІ ст.);
- Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі українськомовної освіти. (Калінченко Т.М., Барвинівська ЗОШ І-ІІІ ст.);
- Використання методів ейдотехніки як реалізація діяльнісного компоненту ключової компетентності уміння вчитися. (Сафроній Л.С., Брониківська ЗОШ І-ІІ ст.);
- Звіт про курси підвищення кваліфікації. (Власюк Г.М., Суховільська ЗОШ І-ІІ ст.; Степанчук Р.М., Поліянівська ЗОШ І-ІІ ст.).
Вчителів російської мови та зарубіжної літератури:
- Програмове та навчально-методичне забезпечення викладання російської мови та зарубіжної літератури в основній і старшій школі у 2016/2017 навчальному році. (Медвежинська Т.Є. – голова МО, Ярунська ЗОШ І-ІІІ ст.);
- Моделювання вступних уроків за новою програмою для 8 класів із зарубіжної літератури та російської мови як важливих складових у мотивації вивчення предметів. (Шестоперстова Л.Г., Орепівська ЗОШ І-ІІІ ступенів);
- З досвіду роботи над нововведеними творами на уроках зарубіжної літератури у 8 кл. (Залізницька О.В., Варварівська ЗОШ І- ІІ ст.);
- Інформаційно-комунікаційні технології на уроках світової літератури та російської мови. (Борисюк О.К., Гульська ЗОШ І-ІІІ ст.);
- Модернізація мовної та літературної освіти школярів за новими навчальними програмами. (Прокопченко В.І., Пилиповицька ЗОШ І-ІІІ ст.);
- Звіт про самоосвітню діяльність та курси підвищення кваліфікації. (Валага О.І., Великомолодьківська ЗОШ І-ІІІ ст.);
- Розподіл доручень та завдання членам МО. (Анхім З.В., Піщівська ЗОШ І-ІІІ ст.).
Вчителів іноземних мов:
- Вивчення англійської граматики через використання нестандартних прийомів та форм роботи. Кривук О.І. - Суслівська ЗОШ;
- Розвиток навичок письма під час підготовки до ЗНО (з досвіду роботи). Шинкарук Н.Б. - Піщівська ЗОШ;
- Як зробити урок іноземної мови цікавим (з досвіду роботи). Лебецька С.І. - Дідовицька ЗОШ;
- Літній мовний табір – здобутки та невдачі (з досвіду роботи). Терещук О.М.,Новороманівська ЗОШ, Філоненко Г.О., Пилиповицька ЗОШ, Букацька М.П., Зінчук Н.С., Токарівська ЗОШ;
- Увага – обдаровані діти (з досвіду роботи підготовки учнів до участі в олімпіадах, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН України). Дмитерчук Н.В.,Несолонська ЗОШ, Стрелець М.М., Бр.Гутянська ЗОШ;
- Шляхи впровадження нового Державного стандарту при вивченні іноземних мов. Черначук Ю.О., Повчинська ЗОШ, Мордас В.В., Барвинівська ЗОШ
Вчителів музичного мистецтва:
1. «Слухання музики» в структурі сучасного уроку музичного мистецтва (з досвіду роботи). Данильчук В.К., - Варварівська ЗОШ, Морозов О.А. - Сл.Романівська гімназія;
2. Формування музичної культури як важливої й невід’ємної частини духовної культури школярів. Фаворик С.В. –Токарівська ЗОШ, Ганношин М.П. -Курчицькогутянська ЗОШ;
3. Творча діяльність на уроках предметів художньо-естетичного циклу: проблеми та перспективи. Шевченко Т.Й. –Пилипопицька ЗОШ,Гордійчук В.І.- Красилівська ЗОШ;
4. Використання інтерактивних методів навчання та організація ігрової діяльності на уроках музичного мистецтва. Сташко Д.В. –Городницька ЗОШ, Семенишин А.М. -Калинівська ЗОШ;
5. Використання ІКТ у навчально-виховному процесі з музичного мистецтва як засіб підвищення його ефективності. Малиновська Т.Г. - В.Молодьківська ЗОШ, Павленко О.Б.-Колодянська ЗОШ;
6. Проектна технологія на уроках музичного мистецтва як засіб активізації навчальної діяльності учнів. Горблюк А.С. – Брониківська ЗОШ, Креховецька О.А. - Дідовицька ЗОШ;
7. Сучасний урок: проблеми, пошуки, перспективи. Саух В.В. -ГульськаЗОШ, Лагасюк Ю.О.- Ярунська ЗОШ.
Вчителів художньої культури:
1. Нестандартні уроки художньої культури як форма розвитку креативності учнів. Пінчук Н.О. - Косенівська ЗОШ, Сахнюк С.Л. - Жолобненська ЗОШ;
2. Формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов на уроках художньої культури (з досвіду роботи). Букацька М.П. –Токарівська ЗОШ, Васильчук І.З. - Бр.Гутянська ЗОШ;
3. Розвиток інтелектуальних та інформаційних компетеностей учнів через використання інформаційних технологій, інтерактивних видів і форм роботи та мультимедійних технологій. Корнута Л.О – Киянська ЗОШ, Роюк Л.О. -Гірківська ЗОШ;
4. Нестандартний урок – один із засобів формування в учнів інтересу до вивчення художньої культури країн світу та свого краю. Журавель С.М. -Стрієвська, Ганношин М.П. -Немильнянська ЗОШ;
5. Висока якість проведення уроків художньої культури – запорука високої якості знань учнів. Поліянівська ЗОШ.
Вчителів історії, правознавства:
1. Аналіз роботи методичного об’єднання з історії за 2015-2016 навчальний рік. (Загрива О.М. Федорівська ЗОШ);
2. Основні напрямки роботи та планування на 2016-2017 навчальний рік. (Загрива О.М. Федорівська ЗОШ).
3. Використання демонстраційних матеріалів на уроках історії. (Гвоздь Ю.О. Дідовицька ЗОШ);
4. Інтерактивні методи навчання на уроках історії як засіб розвитку та самореалізації особистості. (Сарган Р.М. Жолобненська ЗОШ);
5. Робота з аудіовізуальними та мультимедійними засобами на уроках історії і правознавства. (Бугайчук В.В. Стрієвська ЗОШ);
6. Формування предметної історичної компетентності на основі науково-поняттєвого апарату суспільствознавчих дисциплін. (Рижук Н.В. Великогорбашівська ЗОШ);
7. Дослідницька робота при вивченні суспільствознавчих дисциплін. (Литвинець.Є.В. Немильнянська ЗОШ).
Вчителів початкових класів:
1. Розвивальне освітнє середовище у початковій школі як чинник становлення успішної особистості у соціумі. Барам Т.І. – Городницька ЗОШ;
2. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі. Юхова О.М. – Косенівська ЗОШ;
3. Виховання національно свідомого громадянина України на уроках в початковій школі. Ніколаєнко Т.І. – Суслівська ЗОШ;
4. Як навчання письма впливає на психічне здоров’я учнів початкової школи. Федюк Т.М. – Чижівська ЗОШ;
5. Проблеми збереження психологічного здоров’я учнів у шкільному освітньому середовищі початкової школи. (ПСИХОЛОГ);
6. Формування в учнів початкової школи національних та духовних цінностей українського народу. Черевко О.В. – Лучицька ЗОШ;
7. Адаптація першокласника до школи. Мамчуровська Т.М. – Наталівська ЗОШ;
8. Формування здоров’язбережувальних технологій у початкових класах. Лісовська С.В – Великомолодьківська ЗОШ;
9. Формування у молодших школярів умінь самоконтролю і самооцінки. Дейнека Н.В. – Слободороманівська гімназія;
10. Звіт про курси підвищення кваліфікації. (Венгер К.В.- Піщівська ЗОШ, Упир О.В.- Повчинська ЗОШ, Браткевич Т.А. – Маковицька ЗОШ);
11. Державний стандарт початкової освіти. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, підручниками і програмами щодо навчання і виховання у 1 класі. Бабич Л.В. – Піщівська ЗОШ.
Державний стандарт початкової освіти. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, підручниками і програмами щодо навчання і виховання у 2 класі. Дубравська С.М. – Гульська ЗОШ.
Державний стандарт початкової освіти. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, підручниками і програмами щодо навчання і виховання у 3 класі. Янчук О.С. – Ярунська ЗОШ.
Державний стандарт початкової освіти. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, підручниками і програмами щодо навчання і виховання у 4 класі. Козлова С.М. – Ярунська ЗОШ.
Вихователів ГПД:
1. Організація начальної діяльності молодших школярів у режимі групи продовженого дня. Лопаха Т.М. – Орепівська ЗОШ;
2. Проведення рухливих ігор у ГПД. Ревко І.А. – Пилиповицька ЗОШ;
3. Звіт про курси підвищення кваліфікації. Буднік Н.Г. – Городницька ЗОШ;
4. Інноваційні виховні технології в контексті особистісно орієнтованої освіти в ГПД. Міщук В.В. – Новороманівська ЗОШ;
5. Організація дозвілля дітей у ГПД, або Нове життя - іграм, що виникли у ХХ столітті. Качур І.О. – Наталівська ЗОШ.
Вчителів хімії, біології, основ здоров’я, екології:
1. Звіт про курси підвищення кваліфікації. Малиновський О.М. – Повчинська ЗОШ, Марчевська О.О. – Суслівська ЗОШ;
2. Віртуальні екскурсії як ефективна форма організації навчально-виховного процесу. Новаківська Л.В. – Немильнянська ЗОШ;
3. Екологічна компетентність школярів. Інтерактивні методи. Пасічник В.П. – Новороманівська ЗОШ;
4. Особистісно зорієнтовані системи і технології роботи із обдарованою учнівською молоддю. Нагірняк Б.А. – Городницька ЗОШ;
5. Технології і методики здоров’язбережувального навчання. Ковальчук Г.І – Івашківська ЗОШ;
6. Організація науково-дослідної діяльності на уроках та в позаурочний час. (З досвіду роботи) Рафальський О.О. – Слободороманівська гімназія;
7. Організація проектної діяльності на уроках хімії. Савчук О.С.-Киківська ЗОШ;
8. Інформаційно-комунікаційні технології на уроках хімії. Алексійчук В.Н – Токарівська ЗОШ ;
9. Особливості сучасного уроку основ здоров’я. Черниш В.М. – Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст.
|