19 травня на базі районного методичного центру було проведено семінар-практикум учителів іноземних мов загальноосвітніх навчальних закладів, які будуть працювати у літніх мовних таборах 2017 року.
Костюк К.М, методист РМЦ досить лаконічно доповіла про те, що вивчення іноземних мов є одним з ключових пріоритетів внутрішньої політики ЄС. Наша держава визнала, що знання іноземних мов стало одним з головних інструментів невідворотності до ділового освітнього, наукового та культурного простору країн європейської спільноти. Низький рівень володіння іноземними мовам становить бар´єр для багатьох українців у переорієнтації на західні цінності та стандарти, обмежує доступ до різноманітних джерел інформації та іноді робить неможливим участь у міжнародних конференціях, теледебатах та дискусіях. Питання оволодіння кількома іноземними мовами учнів ЗНЗ є ключовим у національній програмі вивчення іноземних мов. Починаючи з 2015 року в школах України була розпочата робота щодо організації та проведення літніх мовних таборів як необхідна умова для удосконалення шкільних знань, умінь та навичок з іноземної мови. Літні мовні табори покликані спонукати учнів практично застосовувати знання з мов, отримані упродовж навчального року. В таких таборах діти мають можливість у різних формах діяльності (ігрових і концертних програмах, спортивних змаганнях, театральних виставах тощо) невимушено спілкуватися іноземними мовами й отримувати стимул для подальшого оволодіння ними.
На семінарі виступили та провели практичні тренування з окремих видів діяльності вчителі англійської мови Гульської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Голяченко Тетяна Василівна), Ярунської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Гнітецька Марина Миколаївна) та Івашківської ЗОШ І-ІІ ступенів (Сорока Ірина Михайлівна), які напередодні відвідали обласний семінар-тренінг «Реалізація компетентнісного підходу в організації та проведенні літніх мовних таборів».
Вчитель німецької мови Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Філоненко Галина Олексіївна розповіла про цікаві форми роботи в літніх мовних таборах, які вона опанувала на семінарі-практикумі, що проводився в м.Києві Гете-Інститутом.
Горшкальова Наталія Миколаївна, вчитель англійської мови Несолонської мови поділилась досвідом роботи в літньому мовному таборі 2016 року. Особливу увагу звернула на організацію щоденних занять з дітьми та оформлення презентаційних матеріалів на конкурс-огляд виховної роботи в мовному таборі.
Підводячи підсумки роботи семінару-практикуму Костюк К.М. підкреслила, що вчителі іноземних мов, як будуть працювати цьогоріч у літніх мовних таборах мають пам’ятати, що завдання мовного табору – показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину і знання, які можна застосовувати пізніше і в інших областях.
|