Посилення інтеграційних та глобалізаційних процесів, які охоплюють європейську і світову економіку, політику, культуру, науку і освіту – характерна ознака сьогодення, тому освітяни всього світу надають дедалі більшої уваги духовному розвитку особистості учнів у процесі опанування навчальних дисциплін. Велику роль за сучасних умов відіграє здатність до міжкультурного спілкування з представниками різних народів, що населяють нашу планету. Навчальному предмету «Іноземна мова» при цьому належить особлива, хоча і не єдина, роль, адже оволодіння іншомовним мовленням сприяє міжкультурному вихованню школярів, розширенню їхнього світоглядного потенціалу.
10 березня на базі районного методичного центру проведено інструктивно-методичну нараду вчителів іноземних мов з питань формування іншомовної комунікативної компетенції учнів, організації та проведення державної підсумкової атестації й зовнішнього незалежного оцінювання у 2011 році.
На нараду прибули вчителі іноземних мов (англійської, німецької, французької ) з 18-ти ЗОШ І-ІІІ ступенів і 19-ти ЗОШ І-ІІ ступенів. Учасники наради глибоко опрацювали питання, які стосуються порядку закінчення навчального року, проведення державної підсумкової атестації в 9-х і 11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів та зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов у 2010-2011 навчальному році.
Заступник завідуючої методичним центром Костюк К.М. звернула увагу вчителів іноземних мов на питання освітніх та наукових нововведень, упровадження інформаційно-комунікаційних технологій та інноваційних методів організації навчання. Підкреслила, що новий формат іспитів з іноземних мов у 2011 році вимагає від кожного вчителя сумлінності й наполегливості, виваженості й цілеспрямованості в роботі зі школярами. Голова методичної комісії вчителів іноземних мов району Микитюк Г.М., вчитель-методист Великомолодьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, поінформувала присутніх про проведення та найактуальніші завдання Всесвітнього форуму освіти - 2011. Галина Миколаївна підкреслила, що сучасний вчитель не повинен зупинятися на досягнутому, він завжди має бути в пошуку, дбати про те, щоб учні хотіли йти до нього на урок, бажали зустрічі з новим, прекрасним, невідомим. Кириченко Н.В., голова творчої групи вчителів іноземних мов, вчитель англійської мови Повчинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, виступаючи з електронною презентацією «Знання іноземної мови – це не примха, а необхідність часу», звернула увагу учасників наради на те, що сьогодні знання іноземної мови – пріоритетне завдання не тільки для учнів, студентів, учителів, але й для політиків і службовців, лікарів і науковців, підприємців і мандрівників – кожного, хто вважає себе освіченою людиною. Наталія Вікторівна поінформувала також і про основні методичні рекомендації засідання обласної творчої групи з проблеми «Сучасні тенденції розвитку іншомовної освіти молодших школярів». Побажала колегам вчити мову, оскільки мобільність учнів, студентів, учителів та інших громадян забезпечується знанням мови.
Презентація власного досвіду з використанням мультимедійного комплексу Вовк М.В., вчителем французької мови Жолобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів, показала всі сторони повсякденної роботи вчителя і учнів в оволодінні мовою сусідньої Франції. Марія Василівна зауважила, що сьогодні вчителі повинні стати прагматиками, бо все залежить від бажання працювати того, хто заходить у сучасний клас, а від цього залежить і кінцевий результат. По завершенню інструктивно-методичної наради всі учасники отримали пам’ятки з критеріями оцінювання рівня володіння іноземною мовою учнів 9-х та 11-х класів при проведенні ДПА-2011.
|