Здоров’я дітей - одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, вчителів, суспільства в цілому. Тому головним завданням у діяльності педагогічних колективів навчальних закладів на сучасному етапі повинно бути збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у вчителів, учнів та їхніх батьків. ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka1.jpg)
![](/Novunu/2011_04/Krasilovka2.jpg)
Саме проблемі збереження здоров’я учасників навчально-виховного процесу як основного чиннику вирішення науково-методичної проблеми школи був присвячений семінар директорів шкіл району, якій відбувся на базі Красилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів 13 квітня 2011 року. ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka3.jpg)
Метою семінару було розглянути теоретичні аспекти формування здорового способу життя школярів, впровадження в освітній простір здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій.
У ході семінару було розкрито актуальні питання: «Стан захворюваності серед школярів району» - лікар-педіатр міськрай ТМО Стоянчук Л.М.
![](/Novunu/2011_04/Krasilovka4.jpg)
«Науково-методичний супровід здоров'язберігаючої діяльності педагогів» - завідуюча РМЦ Сікора О.П.
![](/Novunu/2011_04/Krasilovka5.jpg)
«Система здоров'язберігаючої діяльності Красилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів» - директор Красилівської школи Степанюк Л.Д. ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka6.jpg)
Презентація проекту «Школа батьківства» та «Школа материнства» - методист РМЦ Демянчук Н.К., директор Великомолодьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Бармак О.В.
![](/Novunu/2011_04/Krasilovka6_1.jpg) Педагогічний колектив Красилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів переконаний, що оздоровча функція школи не обмежується проведенням конкурсів, періодичними медичними, профілактичними заходами - вона має органічно вплітатися в щоденну канву звичайного життя освітнього закладу, створюючи ситуацію позитивної взаємообумовленості здоров’я і навчання, що було продемонстровано під час відкритих уроків:
1. Читання. Урок-дискусія «Чому кожен повинен мати власний голосок» 2 клас. Вчитель Присяжнюк Валентина Петрівна; ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka7.jpg)
2. Фізичне виховання. Бінарний урок. «Футбол» 4, 5 класи. Вчителі Мельник Валентина Олександрівна та Петришин Віктор Іванович; ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka8.jpg)
3. Математика. «Розв’язування рівнянь» 6 клас. Вчитель Петришина Віра Олексіївна; ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka9.jpg)
4. Світова література. М.Шолохов «Доля людини» 7 клас. Вчитель Захарчук Тамара Олексіївна;
5. Креслення. «Види розрізів» 8 клас. Вчитель Присяжнюк Сергій Володимирович; ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka11.jpg)
6. Фізика «Магнітне поле» 9 клас вчитель Лопатюк Оксана Володимирівна;
![](/Novunu/2011_04/Krasilovka111.jpg)
7. Історія «Закарпаття в складі Чехословаччини» 10 клас. Вчитель Абашкіна Людмила Володимирівна, ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka12.jpg)
![](/Novunu/2011_04/Krasilovka13.jpg)
та виховного заходу ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka14.jpg)
![](/Novunu/2011_04/Krasilovka15.jpg)
![](/Novunu/2011_04/Krasilovka16.jpg)
![](/Novunu/2011_04/Krasilovka117.jpg)
Розглядаючи питання здоров’язбережної компетентності сучасного вчителя, семінар директорів навчальних закладів району рекомендує: ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka17.jpg)
1. Вважати основними напрямами діяльності вчителя на сучасному етапі: • виховання культури здоров’я учнів як невід’ємної частини загальної культури людини;
• урахування індивідуальних здібностей та можливостей школярів у процесі виховання в них культури здоров’я як головної умови досягнення успіху в житті; • здоров’язбережну організацію освітнього та виховного процесів на уроках і в позаурочний час;
• навчання методами само діагностики, самоконтролю та самокорекції; • створення комфортного психологічного середовища;
• використання національних етновалеологічних цінностей, традицій у валеологічному навчанні і вихованні учнів, у професійній діяльності педагогів;
• прищеплення наукових і гуманних поглядів на своє здоров’я та здоров’я інших. ![](/Novunu/2011_04/Krasilovka18.jpg)
2. Систематизувати всю діяльність педагогів на основі здоров’язбережного підходу в єдину систему навчальної, виховної, позакласної та позашкільної роботи.
|