В умовах глобалізації та інформатизації ХХІ століття одним з найважливіших ресурсів суспільства є його інтелектуальний потенціал. Здатність до збереження і примноження цього потенціалу є життєво необхідною. Тому одним із пріоритетних напрямків в діяльності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів району є їх постійна увага та підтримка кожного школяра.
22 жовтня 2014 року на базі Піщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено семінар-практикум учителів німецької мови, які навчають учнів названій мові як другій іноземній, за темою: «Акмеологійчний підхід в упровадженні інноваційних технологій при вивченні німецької мови як другої іноземної».
Учасники семінару-практикуму, а це вчителі з Пилиповицької (Філоненко Г.О), Піщівської (Вознюк Т.М.), Орепівської (Дорошкевич А.Б.), Красилівської (Гришан В.І.), Федорівської (Літвинець Я.М.) ЗОШ І-ІІІ ступенів, Кленівської (Власюк Г.М.), Малоцвілянської (Ковальчук О.А.), Суховільської (Поліщук І.А.) ЗОШ І-ІІ ступенів, глибоко опрацювали теоретичні засади науки акмеології, яка інтенсивно розвивається останнім часом, розглянули основні аспекти акмеологічного підходу в освітній галузі, розробили методичні рекомендації щодо проблематики розвитку творчих здібностей школярів, діагностики знань і умінь учнів в системі загальної освіти, оцінки значущості інновацій, отриманих в процесі діяльності.
Відвідані відкриті заходи:
– урок в 6 класі «Чим ти цікавишся» з навчальної теми «Відпочинок і дозвілля»,
– позакласний виховний захід – інсценізація учнями 6, 8, 9 класів української народної казки «Вовк і семеро козенят» показали, що вчитель Піщівської школи Вознюк Тетяна Михайлівна, яка навчає учнів німецькій мові як другій іноземній, вміло й наполегливо формує в них комунікативні вміння в усному (говоріння, аудіювання) та писемному (читання, письмо) мовленні. Її вихованці продемонстрували належний рівень лінгвістичної компетенції та своє неабияке бажання досконало оволодіти німецькою мовою. Вони з великим задоволенням на німецькій мові і майже як професіональні артисти інсценізували улюблену казку з використанням цікавих забавок, пісень і віршів.
Колеги Тетяни Михайлівни, підкреслили, що вона вміло застосовує акмеологічний підхід в упровадженні інноваційних технологій, наполегливо активізує навчально-пізнавальну діяльність учнів, сприяє різнобічному розвитку особистості кожного з них.
|