Згідно плану роботи відділу освіти на 2016-2017 навчальний рік 12 квітня на базі районного методичного центру було проведено семінар-практикум учителів образотворчого мистецтва з теми «Розвиток творчих здібностей учнів як шлях від самопізнання до самовдосконалення особистості».
Участь в роботі семінару-практику взяли вчителі з Городницької, Гульської, Несолонської, Новороманівської, Токарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Варварівської, Гірківської, Кленівської, Малоцвілянської, Поліянівської, Середньодеражнянської ЗОШ І-ІІ ступенів та Слободороманівської гімназії.
Теоретичну частину семінару-практикуму склали: виступ методиста РМЦ Костюк К.М. «Сучасні педагогічні підходи. Основні принципи, питання, інновації синергетичного підходу до освіти» та доповідь учителя Токаріської ЗОШ І-ІІІ ступенів Плисак Л.А. «З досвіду роботи по розвитку творчих здібностей учнів як шлях від самопізнання до самовдосконалення особистості».
Практичну частину семінару-практикуму наповнили: відео-урок та майстер-клас вчителя Токарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Плисак Л.А.
Учасники семінару-практикуму з увагою подивились відео-урок, проведений у 7 класі з теми «Культурні та національні традиції диво-рушника» та активно включились в роботу майстер-класу «Декупаж. Робіть – як я. Робіть – краще за мене».
Обговорюючи основні етапи відео-уроку та майстер-класу, педагоги відзначили ерудованість та компетентність Лариси Арсенівни, подякували за можливість більше дізнатись та практично оволодіти окремими елементами техніки декупажу.
При підведенні підсумків семінару-практикуму Костюк К.М. звернула увагу на те, що вчителі завжди мають пам’ятати: дитина – учень є суб’єктом освіти. Він є замовником високого результату освіти. Саме вчитель забезпечує результат і обумовлює – яким бути новому поколінню, адже тиражує не тільки зміст свого предмета, але й свій тип мислення, спілкування, усвідомлення того, що відбувається. Наголосила, що синергетичнй підхід спонукає сучасного вчителя до новацій та інновацій у педагогічній і художній праці. Адже такий підхід є рушійною силою самоорганізації обох сторін навчання та їхньої суспільно-корисної праці в досягненні високого результату.
|