Майстрами не народжуються, ними стають
Платон
Ці слова достеменно розкрили основну суть семінару-практикуму вчителів англійської мови, який відбувся на базі районного методичного центру 2 жовтня 2014 року по темі «Використання аудіовізуальних засобів у процесі навчання англійської мови – один із шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів».
Якщо театр, за загальновідомим висловом К.Станіславського, починається з гардеробу, то, безперечно, у школі все починається з учителя. Який же він – сучасний учитель, сучасний Майстер творення особистості? У чому полягає його педагогічна майстерність? Як стати справжнім Майстром?
Відповідь на ці запитання яскраво продемонстрували вчителі іноземної мови Токарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Букацька М.П., Зінчук Н.С. та Дмитрук О.М. щедро поділилися своїм досвідом роботи з названої теми, презентувавши відео уроки: «Пори року. Погода. Одяг» – 5 клас, «Подорож по Україні» – 6 клас та позакласний захід – інсценізація уривку відомої казки Х.К.Андерсена «Снігова королева».
Практична частина семінару-практикуму викликала чимало емоцій від тих завдань, які пропонувала Букацька М.П. з досвіду роботи по формуванню компетентності в аудіюванні на середньому етапі навчання. Присутні виступили в ролі учнів і з підвищеною активністю створювали проекти з навчально-програмової теми «Подорож».
При обговоренні презентованого досвіду вчителів Токарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, їх колеги: Микитюк Г.М. (Великомолодьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Терещук О.М.(Новороманівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Горшкальова Н.М. (Брониківська ЗОШ І-ІІ ступенів) висловили думку всіх присутніх про те, що дійсно, використання аудіовізуальних засобів та сучасних педагогічних інновацій в повній мірі сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності школярів. Підкреслили, що Марію Петрівну, Наталію Степанівну і Оксану Миколаївну можна назвати справжніми Майстрами творення дитячих особистостей, а окремі елементи їх досвіду з даної теми варті наслідування.
|