«Здоров’я – не все, але без здоров’я – нічого»
Сократ
Збереження та зміцнення здоров’я дітей і підлітків має виключне значення для сучасного навчального закладу. І хоча освітня функція школи залишається провідним аспектом її діяльності, важливим чинником в оцінці рівня та якості навчання стає стан здоров’я школярів. Інтерес до питань здоров’я викликаний насамперед соціальним замовленням суспільства на особистість, здатну до здорового способу життя та бути корисною суспільству.
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki1.jpg)
З огляду на це на базі Брониківської ЗОШ І-ІІ ступенів був проведений районний семінар-практикум вчителів основ здоров’я з проблеми «Здоров’язберігаючі технології для вчителя і учня як необхідність в умовах інтенсифікації та комп’ютеризації навчального процесу».
Відкрила семінар методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна. Вона наголосила на необхідності здійснення системної роботи у навчальних закладах щодо створення єдиного здоров’язбережувального середовища для формування культури здоров’я учнів та ціннісного ставлення до власного життя.
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki16.jpg)
Директор школи Алєксєєва Ольга Миколаївна презентувала роботу закладу, який створює умови для збереження здорового середовища навчання й виховання, соціальної адаптації, духовного зростання, здійснює соціально-правовий захист життя і здоров’я дитини.
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki15.jpg)
Під час практичної частини семінару було представлено реалізацію методів та прийомів здоров’язбережувальних технологій у навчальному процесі. Учасники семінару відвідали урок з основ здоров’я у 6 класі на тему «Негативний вплив шкідливих звичок на здоров’я підлітків»,
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki2.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki3.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki4.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki5.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki6.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki7.jpg)
виховний захід «Здоров’я – то найбільший скарб», який підготувала та майстерно провела Трохименко Ірина Павлівна.
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki8.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki9.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki10.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki11.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki12.jpg)
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki13.jpg)
На завершення семінару, під час обговорення, були вироблені методичні рекомендації щодо впровадження в навчально-виховний процес здоров’язбережувальних технологній. Навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я – одне з найважливіших завдань сучасної школи, яке має стати атрибутом будь-якої освітньої діяльності у навчальному закладі і поза межами.
![](/Novunu/15rik/12-2015/broniki14.jpg)
|