«Здоров’я – не все, але без здоров’я – нічого»
Сократ
Збереження та зміцнення здоров’я дітей і підлітків має виключне значення для сучасного навчального закладу. І хоча освітня функція школи залишається провідним аспектом її діяльності, важливим чинником в оцінці рівня та якості навчання стає стан здоров’я школярів. Інтерес до питань здоров’я викликаний насамперед соціальним замовленням суспільства на особистість, здатну до здорового способу життя та бути корисною суспільству.
З огляду на це на базі Брониківської ЗОШ І-ІІ ступенів був проведений районний семінар-практикум вчителів основ здоров’я з проблеми «Здоров’язберігаючі технології для вчителя і учня як необхідність в умовах інтенсифікації та комп’ютеризації навчального процесу».
Відкрила семінар методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна. Вона наголосила на необхідності здійснення системної роботи у навчальних закладах щодо створення єдиного здоров’язбережувального середовища для формування культури здоров’я учнів та ціннісного ставлення до власного життя.
Директор школи Алєксєєва Ольга Миколаївна презентувала роботу закладу, який створює умови для збереження здорового середовища навчання й виховання, соціальної адаптації, духовного зростання, здійснює соціально-правовий захист життя і здоров’я дитини.
Під час практичної частини семінару було представлено реалізацію методів та прийомів здоров’язбережувальних технологій у навчальному процесі. Учасники семінару відвідали урок з основ здоров’я у 6 класі на тему «Негативний вплив шкідливих звичок на здоров’я підлітків»,
виховний захід «Здоров’я – то найбільший скарб», який підготувала та майстерно провела Трохименко Ірина Павлівна.
На завершення семінару, під час обговорення, були вироблені методичні рекомендації щодо впровадження в навчально-виховний процес здоров’язбережувальних технологній. Навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я – одне з найважливіших завдань сучасної школи, яке має стати атрибутом будь-якої освітньої діяльності у навчальному закладі і поза межами.
|