Що може бути кращим для становлення особистості, ніж відчуття успіху й власної значущості від результатів своєї праці. Сучасні умови життя вимагають від людини вміння творчо мислити, приймати нестандартні рішення. Саме на формування такої особистості спрямований метод проектів. ![](/Novunu/2011_04/gorodn1.jpg)
«Проектне навчання як умова розвитку пізнавальних інтересів у початковій школі» за такою темою пройшов семінар-практикум для вчителів початкових класів у Городницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів. У семінарі взяли участь 35 вчителів початкових класів шкіл району.
Лопатюк В.Г., методист РМЦ ознайомила присутніх із методом проектів, зауваживши, що даний метод орієнтований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, якою учні займаються протягом певного часу. Під час такої діяльності школярі перебувають у різних соціальних ролях, підвищують свій рівень володіння комунікативними навичками. Гончаренко С.В., директор закладу презентувала зміст навчально-виховної діяльності вчителів початкових класів Городницької ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Змістовною та актуальною була практична частина, на якій вчителі Городницької школи продемонстрували високий професійний потенціал. Увазі присутніх були презентовані уроки у 1-А класі з Я і України «Як хліб на стіл прийшов. Вшанування хліба», класовод Потайчук Л.М., у 2-Б класі з читання «Знавці європейських народних казок», класовод Мосійчук Т.К., у 3-А класі з громадянської освіти «Подорож картою України. Городниця – славетний поліський край», класовод Шиліна С.В., у 3-Б класі з громадянської освіти урок-презентація проекту «Ти і Україна», класовод Мартинова Л.П., у 4-А класі з читання «Людина починається з добра. В Сухомлинський «Усмішка»», класовод Лісовська М.В., у 4-В класі з економіки «Роль грошей в житті людини», класовод Бурченя О.В. Під час проведення уроків вчителі використовували інтерактивні, комп'ютерні технології, інтерактивну дошку та мультимедійні засоби.
![](/Novunu/2011_04/gorodn2.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn5.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn14.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn6.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn7.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn11.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn13.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn10.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn15.jpg)
Учні 3-В класу, вчитель Барам Т.І., представили довготривалий проект «Символи України».
![](/Novunu/2011_04/gorodn3.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn12.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn4.jpg)
Професійними таємницями проектної роботи в позаурочний час поділилися Костюк Н.М., Шостак М.Ф., Подран М.Б., підготувавши виховний захід «Ой вербиченько, біле личенько». ![](/Novunu/2011_04/gorodn8.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn9.jpg)
![](/Novunu/2011_04/gorodn16.jpg)
Учасники семінару мали змогу ознайомитись з творчими наробками вчителів початкових класів Городницької школи, в яких поєднувались спільна творчість педагогічної майстерності та практичної діяльності.
У ході семінару вчителі із задоволенням обмінювалися досвідом роботи та окреслювали проблеми над якими повинні працювати. Досвід роботи щодо використання проектних технологій на уроках та в позаурочний час представили Тимощук С.Д. - вчитель Гульської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шокур В.М. – вчитель Калинівської ЗОШ І-ІІ ступенів. Підводячи підсумок семінару було наголошено, що метод проектів є одним із перспективних видів навчання, він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні. Всі присутні високо оцінили рівень підготовки та проведення семінару.
|