Статистика |
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
Підписка на новини |
|
|
Головна » 2012 » Лютий » 27 » семінар-практикум вчителів початкових класів
15:30 семінар-практикум вчителів початкових класів |
21 лютого на базі Маковицької ЗОШ І ступеня пройшов районний семінар-практикум вчителів початкових класів з проблеми «Активізація творчого потенціалу молодших школярів як шлях до самореалізації кожної дитини».
Тепло зустріли учасників семінару господарі школи, піднісши гостям хліб-сіль на вишитому рушнику. Директор школи Фурман Інна Юріївна, представила гостям електронну презентацію роботи навчального закладу.
Загальновідомо, що урок у школі з малою наповнюваністю має особливу структуру, в основі якої – чергування двох компонентів: «самостійна робота» і «робота під контролем вчителя». «При цьому зберігаються всі етапи, характерні для комбінованого уроку: організація класу до уроку, мотивація учіння, актуалізація знань, умінь та навичок, вивчення нового навчального матеріалу, вдосконалення раніше вивченого, визначення результативності навчання, кожен з яких має бути логічно вивершеним та мати пропедевтичний характер», - наголосила у своєму виступі методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна.
Вчителі відвідали відкриті уроки, які майстерно провели у класокомплекті: Фурман Інна Юріївна урок навчання грамоти у 1 класі на тему «Звук (х). Позначення його буквою Х х, українська мова у 3 класі на тему «Зв’язок прикметників з іменником», Лопатюк Валентина Григорівна урок «Я і Україна» у 1 класі на тему «Тварини. Різноманітність тварин у природі», у 3 класі «Різноманітність тварин у природі».
Приємним сюрпризом для учасників семінару став усний журнал присвячений творчості Лесі Українки «Вічний живий голос», який підготувала і провела Павлова Тетяна Анатоліївна. У ході теоретичної частини семінару розглядались питання щодо проведення ДПА в початкових класах та закінчення навчального року. Методист РМЦ Лопатюк В.Г., повідомила, що з 15 лютого стартувала акція «Дай руку, першокласнику!». Павлова Т.А надала методичну допомогу щодо психологічної готовності та адаптації дитини до школи, провівши вправи, які вчителі зможуть використовувать при проведенні батьківських зборів. Підводячи підсумки семінару, директор Таращанської ЗОШ І-ІІ ступенів Стасюк В.М зазначив, що організація процесу навчання на уроках у класах з малою наповнюваністю може стати ефективнішою, якщо поряд із традиційними формами навчання – груповою та індивідуальною – практикуватимуться також колективна та парна форми. Учитель має право на обґрунтований вибір найраціональніших форм, зважаючи на об’єктивні характеристики класу та на мету уроку. Присутні семінару високо оцінили підготовку до семінару.
|
Категорія: Початкові класи |
Переглядів: 1039 |
Додав: Max7
| Рейтинг: 5.0/7 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|