Група продовженого дня щодня стає однією з провідних форм організації
життєдіяльності молодших школярів. Допомогти дитині сформувати та реалізувати
свій пізнавальний і творчий потенціал, соціально адаптуватися, навчитися плідно
використовувати свій вільний час – є одним із головних завдань школи, що
розв’язується за допомогою ГПД.
На базі РМЦ пройшов семінар вихователів ГПД з проблеми «Використання
дослідницьких методів у ГПД як дієвий спосіб забезпечення творчого розвитку
особистості». У ході зустрічі були розглянуті та обговорені основні документи,
які регулюють роботу вихователів у
ГПД, детально розглянуті всі складові
дослідницької діяльності учнів у ГПД та необхідну готовність до неї педагога,
також, були розроблені рекомендації щодо використання дослідницьких методів у
групі продовженого дня.
З досвіду роботи вступили:
1.
Герасимчук Ольга Сергіївна, вихователь
Киківської ЗОШ І-ІІІ ступенів «Використання дослідницьких методів у ГПД як
дієвий спосіб забезпечення творчого розвитку особистості».
2.
Качур Інна Олександрівна, вихователь Наталівської ЗОШ
І-ІІ ступенів «Активізація
дослідницької діяльності учнів у ГПД шляхом самостійної, проектної,
творчо-пошукової роботи із застосуванням ІКТ».
3.
Лопоха Тамара Миколаївна, вихователь Орепівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів «Ігрова діяльність
у ГПД як дієвий спосіб забезпечення творчого розвитку особистості».
4.
Осипчук Наталія Петрівна, вихователь Слободороманівської
гімназії «Управління проектною діяльністю у ГПД».
Підводячи підсумок семінару, методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна зазначила: використовуючи
дослідницькі методи навчання, можна
переконатись, що учні краще аналізують, зіставляють, виділяють головне, вміло
застосовують набуті навички на практиці, набувають комунікативних навичок.
Підвищується інтерес учнів до знань, зростає самоповага. Тому можна сказати —
за цими методами навчання — майбутнє. Постійне впровадження їх у практику
роботи робить процес навчання значущим, орієнтованим на особистість учня. І дає,
врешті-решт, вагомі здобутки.
|