Географія посідає важливе місце поряд з хімією, біологією, фізикою і практично є підґрунтям природничо-наукової освіти. Географічні знання сприяють формуванню у свідомості учнів наукової картини географічної реальності, без якої неможливо створити цілісне уявлення про природу і суспільство, про загальну наукову картину світу. За таких умов проблема методичної підготовки учителів географії, підвищення їхньої фахової майстерності набуває особливої уваги.
З цією метою 26 березня 2014 року на базі районного методичного центру відбулася зустріч слухачів школи передового педагогічного досвіду за темою «Цільове управління розвитком обдарованості учнів засобами географічної освіти».
Досвідом створення умов, що враховують індивідуальні особливості учнів для успішного розвитку продуктивного мислення в географічному середовищі поділилась вчитель географії Брониківської ЗОШ І-ІІ ступенів Герасимчук Зоя Станіславівна. Постійна робота із самоосвіти та самовдосконалення, осучаснення педагогічного процесу, велика самоорганізованість, працелюбність, дисциплінованість, наполегливість, відповідальність за результати своєї праці - це професійні якості Зої Станіславівни.
Під час теоретичної частини заняття методист РМЦ Дем’янчук Наталя Костянтинівна ознайомила слухачів із основними аспектами роботи вчителя з обдарованою молоддю у процесі підготовки до олімпіад. Герасимчук Зоя Станіславівна представила присутнім збірку матеріалів, яка містить методичні рекомендації по проведенню уроків розв’язування розрахункових задач, типологію задач шкільного курсу географії та задачі олімпіадного типу, які використовувалися на ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнської олімпіади з географії у різні роки та поради щодо організації позакласної роботи при підготовці дітей до олімпіади.
Для всіх присутніх Зоя Станіславівна провела майстер-клас по розв’язуванню ускладнених географічних задач.
В обговоренні змісту, компонентів, методичного інструментарію проектування індивідуальних стратегій та програм розвитку обдарованих дітей засобами географічної освіти приймали участь всі учасники заходу.
Підсумком роботи школи ППД стали рекомендації педагогам щодо створення умов співпраці вчителя географії та обдарованого учня за індивідуальними планами навчання…
«Вона - учитель за покликанням, її не можна уявити собі ніким іншим, як учителем. Викладання стало її життям. Як вона знаходить своє щастя у навчанні, так можна вважати щасливими тих, хто в неї вчиться». Ці слова А. Дістервега глибоко характеризують особистість Герасимчук Зої Станіславівни.
Тож нехай не згасає її педагогічний запал, не міліє криниця творчості та натхнення, хай на довгі роки збережуться радість та гармонія спілкування з учнями і колегами, а особисті якості та стиль роботи вчителя стануть прикладом для наслідування.
|