Статистика |
Онлайн всього: 16 Гостей: 16 Користувачів: 0 |
Підписка на новини |
|
|
Головна » 2018 » Вересень » 06
4 вересня на базі РМЦ відбувся методичний стартап «Особливості організації навчально-виховного процесу в 2018-2019 навчальному році» для працівників психологічної служби (практичних психологів та соціальних педагогів), що працюють в ЗЗСО району. В проведенні стартапу взяли участь 11 практичних психологів та 3 соціальних педагоги.
Першочерговим було питання опрацювання Наказу МОН №509 від 22.05.2018 року «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України», а також безпос
...
.
Переглядів: 436 | Додав: Кира | Дата: 06.09.2018 | Автор матеріалу: О.В. Якубович, методист РМЦ | Комментарі (0) |
29.08.2018 року на базі РМЦ серед ланки методичних стартапів «Особливості організації навчально-виховного процесу в 2018-2019 навчальному році» було проведено методичний стартап вчителів зарубіжної літератури та російської мови. На стартапі були присутні вчителі з 15 ЗЗСО району.
Методист РМЦ О.В. Якубович ознайомила вчителів із планом та структурою методичної роботи щодо вивчення зарубіжної літератури та російської мови в ЗЗСО на 2018-2019 навчальний рік.
...
.
Переглядів: 474 | Додав: Кира | Дата: 06.09.2018 | Автор матеріалу: О.В. Якубович, методист РМЦ | Комментарі (0) |
30.08. 2018 року на базі РМЦ серед ланки методичних стартапів «Особливості організації навчально-виховного процесу в 2018-2019 навчальному році» було проведено також і методичний стартап працівників освіти, що відповідають за проведення виховної роботи в школах. На стартапі були присутні заступники директорів з виховної роботи, педагоги-організатори, класні керівники.
Питання, що розглядались освітянами, стосувались нормативно-правової бази щодо організації та здійснення процесу виховання в закладах загальної с
...
.
Переглядів: 412 | Додав: Кира | Дата: 06.09.2018 | Автор матеріалу: О.В. Якубович, методист РМЦ | Комментарі (0) |
4.09.2018 р. о 13:00 на базі РМЦ відбулася нарада для асистентів вчителя інклюзивної форми навчання.
...
.
| |
|
|
|