Кожний день, прожитий людиною – це маленький крок, певний урок, значний досвід, яскраві враження. Саме таким маленьким кроком у велике педагогічне мистецтво 18 грудня став семінар-практикум учителів російської мови та світової літератури, учасники якого (22 словесники шкіл району) обговорили інноваційні технології та роль їх у розвитку творчих здібностей учнів на уроках російської мови і світової літератури.
Про мету, завдання, зміст предмета «Світова література», а також про зміни до навчальної програми для 5-6 класів розповіла Лопатюк Т.К., вчитель Токарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Питання підготовки курсових робіт та освітніх проектів розкрила вчитель Жолобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сахнюк С.Л.
Враженнями про участь у конкурсі «Вчитель року - 2014» у номінації «Світова література» поділилися Калінченко Т.М. (вчитель Барвинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів) та Бучинська С.М. (вчитель Суслівської ЗОШ І-ІІІ ступенів). Також словесники презентували свої конкурсні уроки та власні портфоліо.
Про впровадження методик, що допомагають виявити літературні здібності дитини, розповіла та продемонструвала деякі з них Калінченко Т.М. (вчитель Барвинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів).
Медвежинська Т.Є., вчитель Ярунської ЗОШ І-ІІІ ступенів, представила досвід обласної творчої майстерні учасників конкурсу «Вчитель року», що проводилася у рамках засідання голів РМО на базі Житомирського ОІППО.
Презентацію провивчення російської мови і світової літератури в контексті нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти підготувала Заруцька Г.І., вчитель Новороманівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Цікавий та змістовний майстер-клас щодо конструювання сучасного уроку в контексті впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти провела з учасниками семінару вчитель Піщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Анхім З.В., яка згадала вислів Кевіна Келлі про те, що «Якщо знання – це новий капітал, то інновації – нова валюта».
Кожен словесник отримав буклет від Зої Володимирівни з переліком тих інноваційних методів і прийомів, які можна використовувати на різних етапах уроку світової літератури.
Також учасники семінару дізналися про 10 педагогічних принципів, які матимуть значний вплив на освіту найближчим часом.
Кожен учитель має вчитися «мистецтву ось таких маленьких кроків, щоб у строкатості буднів вчасно зупинятися на відкриттях і досвіді, які схвилювали».
|