5 листопада 2015 року під головуванням начальника відділу освіти відбулася нарада завідувачів дошкільних навчальних закладів району, на якій було розглянуто ряд важливих питань функціонування дошкільних навчальних закладів.
![](/Novunu/15rik/11-2015/dnz1.jpg)
![](/Novunu/15rik/11-2015/dnz2.jpg)
Начальник відділу освіти Антипчук О.А. ознайомив присутніх з розвитком мережі дошкільних закладів району, зауваживши, що вона попри складну ситуацію в країні, не зменшується, а навпаки розширюється. До кінця поточного року заплановано створити Федорівський ДНЗ з короткотривалим режимом перебування на базі Федорівської ЗОШ І-ІІІ ст. Розглядається питання переведення у типовий з організацією харчування Великомолодьківського ДНЗ. Вивчаються варіанти створення дитячих садків на територіях Барвинівської, Брониківської та Майстрівської територіальних громад. І це далеко не кінець.
![](/Novunu/15rik/11-2015/dnz3.jpg)
![](/Novunu/15rik/11-2015/dnz4.jpg)
Але ключовим на сьогодні є питання передачі з 1 січня 2016 року дошкільних навчальних закладів на баланс відділу освіти. Завдання це досить складне і потребує певної підготовчої роботи.
З процедурою приймання-передачі ознайомила завідувачів бухгалтер матеріальної групи Руденко Т.М. Вона наголосила на дотриманні процедури та термінів операцій з передачі майна, заключенні договорів оренди приміщень.
![](/Novunu/15rik/11-2015/dnz5.jpg)
Головний спеціаліст відділу освіти Ващенко Н.П. надала інформацію з кадрових питань.
Методист РМЦ Скрипнюк Ю.О. звернув увагу на заходи щодо охорони життя і здоров'я дітей та профілактику травматизму в осінньо-зимовий період і ознайомив зі станом роботи з охорони праці в дошкільних навчальних закладах.
![](/Novunu/15rik/11-2015/dnz6.jpg)
Про підготовку дитячих садків до опалювального сезону та про підсумки атестаційної експертизи Великогорбашівського ДНЗ доповіла методист РМЦ з питань дошкільної освіти Гопанчук В.В.
Підводячи підсумки проведеної наради, начальник відділу освіти наголосив на важливості обговорених питань та попросив з відповідальністю поставитися до вирішення поставлених завдань.
|