Проблема управління освітнім процесом є актуальним питанням підвищення якості освіти. Важливу роль, при цьому, відіграє наявність повної інформації про стан освітнього процесу, одним із найголовніших засобів отримання якої є моніторинг. З метою вдосконалення вмінь та навичок проведення моніторингових досліджень якості навчально-виховного процесу в школі 15.03.2017 року на базі РМЦ було проведено семінар директорів шкіл «Освітній моніторинг як складова управлінської діяльності в навчальному закладі».
![](/Novunu/17rik/03/1/1direktori1.jpg)
![](/Novunu/17rik/03/1/1direktori2.jpg)
В ході семінару були розглянуті питання: «Освітній моніторинг в управлінській діяльності керівника школи» (Сікора О.П., зав. РМЦ), «Впровадження моніторингових досліджень у систему роботи вчителя та організація моніторингу навчальних досягень учнів» (Щепер Л.Т., директор Барвинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів).
![](/Novunu/17rik/03/1/1direktori3.jpg)
![](/Novunu/17rik/03/1/1direktori4.jpg)
![](/Novunu/17rik/03/1/1direktori5.jpg)
![](/Novunu/17rik/03/1/1direktori6.jpg)
Досвідом роботи з проблеми «Моніторинг як засіб діагностико-технологічного підходу в управлінні процесом навчання» поділилась директор Слободороманівської гімназії Ващенко О.Г.
![](/Novunu/17rik/03/1/1direktori7.jpg)
У практичній частині семінару слухачі складали порівняльні характеристики моніторингу та оцінки діяльності навчального закладу та визначали свій стиль роботи, як організатора.
|