Відповідно до плану роботи відділу освіти на базі Курчицькогутянської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар-практикум вчителів початкових класів на тему: «Впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес початкової школи – одна з вимог Державного стандарту початкової загальної освіти».
У роботі семінару взяли участь 20 педагогів району. Семінар розпочала методист РМЦ Лопатюк В.Г., яка розповіла про актуальність теми семінару, його проблеми та очікувані результати.
Директор навчального закладу Петренко В.П. ознайомила гостей з досвідом роботи школи з даної проблеми, провела екскурсію навчальним закладом, розповіла історію закладу.
Змістовною та актуальною була практична частина, під час якої вчителі продемонстрували високий професійний потенціал, провівши уроки у класі-комплекті: Лозовицька Світлана Василівна урок основи здоров’я у 1 класі на тему «Народні традиції, родинні свята і здоров’я», природознавство у 3 класі на тему «Травна система. Харчування»;
Захарчук Людмила Олексіївна урок основи здоров’я у 2 класі на тему «Вплив алкоголю на здоров’я», у 4 класі на тему «Вплив куріння, алкоголю та наркотиків на здоров’я. Навчися казати «Ні!».
Цікавим та емоційним був виховний захід «Свято здоров’я», під час якого учні школи продемонстрували артистизм та акторські здібності, додавши чудового настрою гостям. Також, вихованці закладу показали гостям ляльковий театр про корисні звички.
В теоретичній частині семінару було розглянуто та проаналізовано специфіку побудови уроків у класах-комплектах; про збереження та зміцнення здоров’я молодого покоління як найважливішу функцію шкільної освіти; особливості організації здоров’язберігаючої діяльності в умовах сільської малокомплектної школи.
Підводячи підсумок семінару методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна зауважила, що збереження здоров’я учнів у початковій школі набуває все більшої актуальності і не можна визначати якість освіти без урахування впливу організації навчання на здоров’я учнів.
Усі учасники семінару отримали багато корисної інформації щодо впровадження здорв’язберігаючих технологій у початковій школі та залишилися задоволеними плідною роботою.
|