Стрімке розширення за останні десятиліття інформаційного поля, що оточує людину, спричинило появу постіндустріального інформаційного суспільства. Система освіти, попри відомий консерватизм, мусить реагувати на виклики часу. Навчальна програма з інформатики є дуже насиченою. Традиційними засобами класичної педагогіки досягти засвоєння такого обсягу навчального матеріалу учнями та ще й сформувати стійкі практичні навички за відведений час неможливо. Тому для її виконання необхідно шукати шляхи інтенсифікації проведення уроку, відмовитись від неефективних, в умовах обмеженого часу, прийомів: фронтальне опитування, диктування конспектів, перегляд тривалих відеофільмів та запроваджувати активні форми навчання, елементи педагогіки співробітництва. З метою розв'язання цієї проблеми вчителі району поєднують в своїй роботі різні методи, прийоми та технології.
03.02.2015 року на базі районного методичного центру відбувся районний семінар вчителів інформатики "Впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках інформатики", участь у роботі якого взяли 25 вчителів.
Досвідом роботи з використання інтерактивних технологій на уроках поділилась вчитель Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Гутель О.В.
Завідуюча районним методичним центром Сікора О.П. ознайомила учасників семінару з технологіями: "перевернуте навчання" та веб-квест.
Про технічний аспект використання мережі Інтернет на уроках, інтерактивні он-лайн курси "HTML Academy" розповів вчитель Городницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Майстренко Г.В.
В ході практичної частини семінару були розглянуті розв'язки окремих завдань І етапу олімпіади з ІКТ.
|