Дошкільне виховання є вихідною ланкою в системі безперервної освіти, становленні та розвитку особистості. На основі Базового компоненту дошкільної освіти, Концепції Національно-патріотичного виховання дітей та молоді, враховуючи актуальну суспільно-політичну ситуацію в країні, змістовий напрям «Патріотичне виховання» є одним з пріоритетних у 2015-2016 н.р.
З метою підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її поступального інноваційного розвитку, 15 жовтня 2015 року на базі Несолонського ДНЗ було проведено семінар-практикум вихователів ДНЗ «Люби і знай і свій рідний край».
Перед початком семінару методист з дошкільного виховання Гопанчук В.В. ознайомила присутніх з планом роботи і наголосила, що виховання почуттів дитини, в тому числі і патріотичних, з перших років життя є важливим педагогічним завданням. Які моральні якості розвинуться у дитини, залежить передусім від батьків і оточуючих дорослих, від того, як вони її виховають. Почуття патріотизму у дошкільнят виражається, насамперед, у любові до рідних місць, до звичного укладу життя. І тому, в першу чергу, дітей потрібно знайомити зі своєю «малою батьківщиною».
Продовжуючи дану тему, завідувач Несолонським ДНЗ Косянчук І.Є. провела цікаву екскурсію міні-музеєм народознавства «Побут та традиції українського народу», створеним працівниками дошкільного закладу спільно з батьками вихованців та ознайомила присутніх з історією створення дитячого садка.
До уваги присутніх було представлено заняття «Мандрівка Україною» на якому вихователь Кравець Надія Петрівна, разом з вихованцями, подорожували на повітряній кулі «НЕСОЛОНЬ» ознайомлюючись з видатними місцями України.
А Сарган Галина Кузьмівна організувала «Сорочинський ярмарок» на якому діти співали, танцювали, грали у веселі ігри та ще й купували і продавали вироби виготовлені власними руками.
Під час «Круглого столу» були обговорені актуальні питання виховання дітей. Всі вихователі погоджуються, щоб діти стали народом, творцями своєї долі, необхідно, аби вони міцно засвоїли духовність, культуру рідного народу, глибоко перейнялись його національним духом, способом мислення і буття.
|