Навчаючи інших, ми навчаємося самі…
Сенека
Хто хоче зрушити світ, той нехай почне із себе…
Сократ
21 жовтня на базі Немильнянської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся районний семінар вчителів біології та хімії з проблеми «Формування компетентностей самоосвіти та саморозвитку вчителів біології і хімії». Учасників семінару привітали учнівський та педагогічні колективи, запросивши 14 педагогів району до плідної співпраці.
У теоретичній частині семінару методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна ґрунтовно на високому науково-методичному рівні висвітлила питання формування компетентності самоосвіти і саморозвитку вчителів. Вона зауважила, що модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються у щоденній учительській праці.
Питання самоосвіти та фахової майстерності у навчальному закладі презентувала присутнім директор навчального закладу Гудзь Олена Павлівна. У своєму виступі Олена Павлівна зазначила, що творчому зростанню вчителя сприяє постійна самоосвітня діяльність у поєднанні з стимулюючими факторами. Кожна особистість потребує досягнень, більш того, устремління до успіху – процес керований, а до самовдосконалення – природний, даний нам від народження. Стимулювання діяльності творчого вчителя є однією з функцій адміністрації школи.
Черниш Оксана Сергіївна, вчитель Новороманівської ЗОШ І-ІІІ ступенів познайомила присутніх з формуванням предметних компетентностей учнів при вивченні хімії в умовах модульно-розвивального навчання.
Під час практичної частини семінару присутні відвідали відкритий урок біології з електронною презентацією у 8 класі на тему «Загальна характеристика плоских червів. Війчасті черви» та виховний захід «Екологічна казка про Людину і Природу», які підготувала і майстерно провела Новаківська Леся Віталіївна.
У ході круглого столу присутні обмінялися думками щодо ефективності групової та індивідуальної форм самоосвіти, ініціатором якої є сам педагог. Саме метою роботи над темами самоосвіти є систематичне підвищення педагогами свого професійного рівня, основними завданнями якого є вдосконалення теоретичних знань, професійної компетентності, оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей.
Присутні відмітили ефективність зібрання, подякували за корисну інформацію, яку вони планують використовувати у своїй педагогічній діяльності.
|