Здоров’я - найперша необхідна умова успішного розвитку кожної людини, її навчання, праці, добробуту. Від ставлення людини до здоров’я багато в чому залежить його збереження і зміцнення. Навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я – одне з найважливіших завдань сучасної школи. Нещодавно педагогічний колектив Наталівської ЗОШ І-ІІ ступенів радо зустрічав гостей на семінарі-практикумі на тему: «Формування у школярів ціннісного ставлення до власного життя і збереження здоров’я». У семінарі взяли участь 12 вихователів ГПД району.
Зі словами вітання до учасників семінару звернувся директор школи Мухаровський Олег Григорович. Також гостей вітала заступник директора Прищепа Людмила Валеріївна, вона презентувала роботу навчального закладу, та наголосила на тому, що зміцнення і збереження здоров’я учнів не обмежується проведенням конкурсів, виховних годин, а органічно вплітається в щоденну канву звичайного життя школи.
Главацька Алла Миколаївна, вихователь школи, майстерно провела самопідготовку, використавши мультімедійний проетор, за допомогою якого познайомила вихованців із життям і творчістю Т.Г.Шевченка, показала взаємозв’язок живої та неживої природи, користь вживання фруктів та овочів, дотримання режиму дня.
Приємним сюрпризом для учасників семінару стала театралізована вистава казки «Теремок». Діти майстерно грали ролі героїв, розкриваючи правила безпечної поведінки на воді, в лісі, на дорозі, з електроприладами, та нагадуючи номери екстрених викликів.
У ході семінару Малець Жанна Валеріївна поділилась досвідом роботи щодо організації здоров’язберігаючої діяльності в ГПД Городницької ЗОШ І-ІІІ ступенів, представивши фрагменти своєї роботи у електронній презентації.
Підводячи підсумки, учасники семінару зазначили: що в роботі групи продовженого дня створюються такі умови, які позитивно впливаючи на фізичний та інтелектуальний розвиток дитини, забезпечують не тільки своєчасне виконання домашніх завдань, а й дотримання режиму відпочинку та харчування. Потрібно створювати таке виховне середовище, яке сприятиме збереженню та зміцненню здоров’я дітей, формуванню у них умінь і навичок здорового способу життя, ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточення як до цінності.
|